Hello, homeless bird (s). You've just fly to this dark black nest. Wanna follow me or fly back to dashboard?

Friday 29 July 2011 | 06:15 | 0 comments
All My fRiend.....SelamaT mEnYaMBUt BuLan RaMAHdan yang BAkal MenjeLANg xlama g... ngee.. one more thing jangan lupa sebelum sambut Bulan PUasA... JOM rAmai2 Pi BIG APPLE yang baRu saaaaHAja buka di TAWAU hari ni 29/07/11 (my home town)... donut yang lembut....sedap.....gebu.. N So SWEet... I like! thanx to BIG APPLE bab buka ditawau,xjuga saya kebulur rindu nak mamam DONUT yang sweeet n umm sedap2.....n I misS my BrOther ALReady xsabar nak wait dia BAlik Raya...huhuhu................Miszz him a lot...miss my Boyfrend sikit jer..Dosa banyak2..    opppssss sebelum itu lupa pula....to all STPM CANDIDATES be ready on 08/08/11 its our ExCEL ...all the best....GUD LUCK JANGAN FACEBOOK jak ( tak sedar diri sendiri pon 24 hours facebooking) AHAKKSSS......hehehhheeh                                                 
To all  BLOGGER Selamat BERpuasa... PUASA TAU JANGAN x pUAsA....

Older Post | Newer Post
About
Attention!
This is my Blog, as you all know. So that means no1 is allowed to copy anything here without my permission. Spamming also is forbidden. Rude / vulgar words in my tagboard will be deleted. And lastly, enjoy your stay here. (:

Mood : Exam STPM ohh >.<'


Board


Credit
Edited by : Irna Ahmad
The Owner : Fazrina Qistina