Hello, homeless bird (s). You've just fly to this dark black nest. Wanna follow me or fly back to dashboard?

Saturday 16 July 2011 | 20:42 | 0 comments
Cinta??? apa yang anda faham tentang CINTA.....humm pendapat saya lar cinta ni dikaitkan dengan perasaan sayang terhadap semua lar...cinta kepada Yang Maha Esa,cinta kepada mak ayah,cinta kepada adik-beradik,cinta terhadap flora dan fauna....BUT NOW...CINTA sekarang lebih dikategori kan CINTA sesama manusia,,@ lagi senang ala yang couple2 tu...hehe Say about COuPle boleh dikatakan semua orang ada pasangan masing2,yang punya pasangan tu pasti akan rasa RINDU,,KECEWA,MARAH DAN SEDIH........BECAUSE of LOVE la mengajar aku lebih dewasa,lebih berhati-hati memilih pasangan...    TP..buat masa sekrang amat tidak sesuai lar untuk aku fikir sal nie....sebb STPM COMING SOON........saya akan lebih konsentrasi dalam study saya.....bab I nak sambung study.........di samping itu... aku nak kejar cita-cita aku to be a "STEWARDESS" saya nak terbang di awan biru........heheh saya nak jelajahi seluruh dunia...saya nak kenal semua ya..just like cerita AWAN DANIA....tu la inspirasi semangat saya bagi menempuhi dunia kerjaya AWAN BIRU...n sambil menyelam minum air I nak to mencari MR CORNETTO saya..hehe

Older Post | Newer Post
About
Attention!
This is my Blog, as you all know. So that means no1 is allowed to copy anything here without my permission. Spamming also is forbidden. Rude / vulgar words in my tagboard will be deleted. And lastly, enjoy your stay here. (:

Mood : Exam STPM ohh >.<'


Board


Credit
Edited by : Irna Ahmad
The Owner : Fazrina Qistina